Dinsdag 17 september 2019

ONDERNEMEND Tevreden klanten bij Hyundai Wittenberg

DE MEERN > De Hyundai Wittenberg vestiging in De Meern heeft een pluim gekregen van haar klanten en daar zijn wij natuurlijk apetrots op. Ruim 84% beveelt de vestiging aan! Goede service, fijne proefrit ervaringen en goed contact na aflevering.

De focus ligt bij de After sales afdeling op meer transparantie en communicatie over de onderhoudskosten. Zo gaat alles in overleg met de klant en ontvangen ze een uitgebreid rapport met uitleg over de werkzaamheden. De auto wordt als service altijd gewassen afgeleverd.

VIP-pas

Met de speciale VIP-pas ontvangt onze klant mooie deals op onderhoud, APK en kleine schades. Via de MijnWittenberg omgeving kunnen er gemakkelijk afspraken ingepland worden en de gegevens up to date houden.

Meer informatie over Hyundai Wittenberg is te vinden op www.hyundai-wittenberg.nl.

REAGEER OP DIT BERICHT

REACTIE PLAATSEN



© 2016 - VARnws - Alle rechten voorbehouden