
Soos in Harmelen gaat weer beginnen
LezersnieuwsHARMELEN > De Soos in Harmelen gaat, na de zomerstop, op 4 september weer startte haar activiteiten. Op woensdagmiddag vanaf half twee gaan we weer kaarten en rummikub spelen. Ook gaan we in het seizoen dagjes uit en doen we culturele uitstapjes in de buurt
.Zo zijn we afgelopen mei op vakantie geweest in Zeeland met de bus. Nieuwe leden zijn van harte welkom. Kom gerust een kijkje nemen om woensdagmiddag. Er is altijd iemand van het bestuur aanwezig om vragen te beantwoorden. De Soos Harmelen is in huize Gaza Dorpsstraat 70 in Harmelen.
-





























