
Jacht op afvaldumpers in Stichtse Vecht blijft doorgaan
NieuwsSTICHTSE VECHT > Het is en blijft een van de grootste ergernissen. De rommel en illegale afvaldumpingen bij ondergrondse afvalcontainers en inzameleilanden. En de discussie duurt ook voort over mentaliteit en manier van inzamelen in Stichtse Vecht.
Maar voorlopig blijven handhavers zich inzetten om de overlast aan te pakken en ter te dringen. Afgelopen week zijn we bezig geweest met extra afvalcontroles. Helaas hebben we veel afval aangetroffen op plekken waar dit niet hoort. Dat betekent dat er nu al een behoorlijk aantal boetes van minimaal €110,- zijn uitgeschreven. Wilt u een boete voorkomen en de feestdagen niet duurder maken dan ze al zijn? Voer dan uw afval op de juiste manier af. Papier in de papiercontainer, restafval in de restcontainer, grofvuil naar het afvalscheidingsstation enzovoort’, zo is de waarschuwing van de BOA’s op sociale media





























