
Zwembad De Meent gaat open
LezersnieuwsBREUKELEN > Zwembad de Meent is vanaf Woensdag 15 Mei 12:00 uur weer geopend en daarmee is het zwemseizoen gestart. Deze middag is er voor iedere bezoeker een pannenkoek en kunnen de bestelde abonnementen worden opgehaald.
Kom eens kijken hoe hard er weer door de vrijwilligers is gewerkt. Het bad kan niet open zonder deze vrijwilligers, die er ieder jaar weer voor zorgen dat jullie lekker kunnen recreëren op de Meent. Ook heerlijk om tijdens een wandel-of fietstocht een ijsje te halen of wat te drinken op ons mooie terras. Wij kijken naar jullie uit en hopen op een hele mooie zomer met gezellige momenten.
Tot ziens op de Meent 1, Breukelen.
Voor de laatste info kijk op: www.zwembaddemeent.nl






























