
Het laatste plakje worst bij slagerij Rodenburg
OndernemendVLEUTERWEIDE > De reacties de afgelopen weken waren overweldigend en duidelijk.
Iedereen gaat slagerij Rodenburg in Centrum Vleuterweide missen. Natuurlijk om de service en klantvriendelijkheid, maar ook vanwege de kwaliteit en een lekker en eerlijk stukje vlees van een op en top ambachtsman. Na 125 jaar en vier generaties verstand van lekker vlees is nu het laatste weekend aangebroken van de kwaliteitsslager. ‘Het is een heel mooi avontuur geweest, waarbij wij met de familie sinds 1901 een prachtig bedrijf hebben gehad in de Oude Daalstraat in de binnenstad, later in Overvecht en sinds 2010 in Vleuterweide. Na vele mooie jaren zijn wij trots en geven wij de hakbijl over aan een volgende nieuwe jonge generatie. Voor ons is er nu nog genoeg tijd om van het leven te genieten na vele jaren van keihard werken’, zo laten Jacco en Inge weten. ‘Wij zullen oprecht alle lieve klantcontacten gaan missen! Zonder jullie was het geen succes geworden. Dank aan al onze lieve klanten voor de afgelopen 125 jaar.’ Het slotweekend gaat natuurlijk niet zomaar voorbij, ook het laatste plakje worst moet van de snijplank. ‘In het weekend van vrijdag 26 en zaterdag 27 juni hopen wij jullie voor de laatste keer, met onze kinderen Rick en Daphne, in de winkel te mogen ontvangen.
Dit weekend staat in het teken van afscheid, maar ook van leegverkopen. Dat betekent dat wij in dit klanten-bedankt-weekend jullie graag nog één keer bij ons in de winkel zien, voordat jullie in goede handen zijn bij Evan en Amber. Wij zien u graag voor een afscheid en hoge korting, ook als bedankje voor al die jaren trouwe klandizie.’ Gelukkig blijft er wel een kwaliteitsslager in Centrum Vleuterweide met keurslager Van Ewijk vanaf 2 juli als de opvolger.





























