
Vishandel Mossel staat in oranje pal achter Oranje
OndernemendMAARSSENBROEK > Of het heeft geholpen zal altijd de vraag zijn, maar vishandel Mossel in winkelcentrum Bisonspoor in Maarssenbroek had zaterdag de Oranjeshirts uit de kast gehaald als steun voor het Nederlands elftal tegen Zweden. ‘Daar kregen we veel leuke reacties op en het werd een mooie overwinning. Voetbal kijken met familie en vrienden en genieten van een lekkere visschotel. Veel beter wordt het niet’, aldus Carlo Mossel, die er alle vertrouwen in heeft dat het Nederlands elftal ver zal komen op het WK. ‘Wij staan in ieder geval achter Oranje’.





























